21/12/2010 ¿Quan és millor enviar una campanya de mailing?
Triar el dia i hora per fer l'enviament de la teva campanya d'Email pot resultar clau en els resultats obtinguts. El que tots busquem és aconseguir la major audiència possible, però també poder captar l'atenció dels nostres lectors.
.
Millor dia per enviar una campanya d'Email Màrqueting
- Evita els dies d'estrès i/o de molt de treball: ni dilluns (la gent prepara el pla de treball de la setmana) ni divendres (hi ha pressa per acabar coses i anar-se de cap de setmana). El risc és de no aconseguir captar l'atenció dels teus lectors potencials, ja que han de fer coses més importants/urgents.
- Evita els caps de setmana, ja que molta gent no es connectarà a Internet per veure el seu correu. Com més edat tingui la gent de la teva llista de correu, més s'accentuarà aquest efecte. Aquí el risc és que el teu públic objectiu es redueixi.
- Queden 3 dies: dimarts, dimecres i dijous.
.
Millor hora per enviar una campanya d'Email Màrqueting
- Has de buscar un moment on podràs captar l'atenció dels teus possibles lectors. Per experiència, els enviaments realitzats després de dinar funcionen pitjor i a més tenen el desavantatge que no pots monitorizar en directe les 8 primeres hores de la teva campanya on es realitzessin més del 50% d'obertures i clics.
- Evita també les primeres hores del matí, ja que si la teva audiència accedeix a l'email des de la feina, abans hauran de llegir i despatxar els seus correus professionals.
- Hi ha 2 hores que solen funcionar bé:
10:00-10:30 al matí
13:00-13:30, just abans de sortir a dinar
.
Compte amb els festius
Considera festius i ponts com a caps de setmana, així que el dia abans i el dia després del festiu tampoc són dies recomanables per fer un enviament.
Com sempre, el millor és fer proves, perquè cada llista té les seves peculiaritats.
Font: EmailMarketingDirector