08/05/2014 4 consells bàsics per la teva campanya a Google Adwords
Google Adwords és la gran eina que permet a petites i grans empreses mostrar els seus anuncis a Google i fer publicitat online. Aquests anuncis apareixen als primers resultats o a la dreta dels resultats i funcionen amb un sistema de Cost per Clic, de manera que l’empresa només paga quan els usuaris facin clic a l’anunci.
Els anuncis a Google Adwords donen resultats des del primer moment i permeten segmentar el públic al qual ens volem dirigir, sempre i quan la campanya estigui ben estructurada i planificada!
Llavors, què haurem de fer per portar a terme una bona estratègia de Google Adwords? A continuació us donem alguns consells.
Paraules clau:
Definiu de forma clara i específica quines són les paraules clau amb les quals us identificareu. També tenir definida quina serà la principal paraula clau de la vostra campanya, que haurà d’aparèixer tant al títol com a la descripció. Penseu que Google es basa en un major nombre de coincidències per una paraula determinada!
Tampoc és convenient utilitzar un nombre excessiu de paraules clau. Prioritza la qualitat a la quantitat i pensa en aquelles que realment s’adeqüin als vostres objectius. A més, com més específica sigui la teva campanya, millors resultats de conversió aconseguireu.
El missatge:
És fonamental fer una bona crida a l’acció i ressaltar el benefici donat, com per exemple, “Registra’t ara i obtindràs un 25% de descompte en...”. Si el vostre missatge és massa genèric o no queda clar, esteu segurs que els usuaris l’ignoraran. Un factor clau en tot això és posar-se al lloc dels clients: sigues sincer, realment li donaries clic?
La durada:
Les campanyes de Adwords són pensades per assolir un determinat objectiu en un determinat període de temps. Al contrari de les campanyes SEO, que són a llarg termini, la campanya d’Adwords busca resultats immediats, a curt termini, i per tant, heu de tenir clar quan comença i quan acaba. La durada de la vostra campanya dependrà dels vostres objectius establerts.
Pressupost definit:
Un dels majors errors a l’hora de portar a terme una campanya Adwords és no comptar amb un pressupost ben definit. Per tant, tingueu molt clar i marqueu a la campanya les despeses diàries màximes i el límit total de la campanya. No improviseu sobre la marxa perquè serà molt probable que gasteu més del que necessiteu!
Per últim, cal dir que una bona planificació i estratègia és essencial per la realització de qualsevol campanya. Tenir unes bases clares i definides us ajudarà molt i us permetrà resoldre futurs dubtes amb les accions a realitzar. Per tant, si necessiteu assessorament amb la vostra empresa o projecte digital, no dubteu en contactar amb nosaltres.